Chcete-li ve WooCommerce přidat nový produkt, klepněte na tlačítko Přidat produkt nahoře stránky seznamu produktů. Můžete také vybrat možnost Produkty › Přidat nový v postranním panelu menu administrace stránky.
Obsah
Přidání produktu ve WooCommerce
Na stránce pro vložení produktu máte k dispozici několik oken. Popíšeme si stručně, k čemu slouží. Některým z oken se pro řadu funkcí, které nabízejí, budu věnovat iv následujících článcích.
Přidat produkt – název a popisy
Tato okna vyplníte následovně:
Název produktu — v prvním řádku stránky vyplníte název produktu.
Dlouhý popis produktu – do okna, které se nachází hned pod vloženým názvem produktu, vepíšete dlouhý popis produktu. Dlouhý popis produktu se na stránce e-shopu zobrazí pod obrázkem produktu.
Krátký popis – kromě dlouhého popisu produktu, by mělo mít zboží i krátký popis. Pro přidání krátkého popisu produktu srolujte po stránce až dolů. Tento popis se na stránce obchodu zobrazí vedle obrázku zboží.
Při vkládání dlouhého i krátkého popisu produktu si můžete vybrat, ve kterém editoru chcete pracovat. K dispozici máte vizuální a textový editor podobně jako při vkládání nového článku. Blíže o práci v těchto editorech píši v článcích Jak pracovat ve WordPress vizuálním editoru a Jak pracovat v textovém editoru .
Údaje o produktu
Mezi okny pro vložení dlouhého a krátkého popisu produktu naleznete okno Údaje o produktu . Zde postupně nastavíte všechny údaje o produktu jako jsou typ produktu, cena, daň, údaje pro řízení skladových zásob, dopravy, propojení produktů a jiná nastavení.
Mezi okny pro vložení dlouhého a krátkého popisu produktu naleznete okno Údaje o produktu . Zde postupně nastavíte všechny údaje o produktu jako jsou typ produktu, cena, daň, údaje pro řízení skladových zásob, dopravy, propojení produktů a jiná nastavení.
Všechny je podrobně popisuji v dalších článcích, které se týkají přidání produktu ve WooCommerce.
Publikovat
Na stránce Přidat produkt v pravém horním rohu stránky naleznete okno publikovat. Funkce v tomto okně jsou podobné jako funkce pro přidání nového článku nebo stránky.
Nastavujete zde stav, viditelnost, publikování a viditelnost produktu v katalogu . V každém řádku máte možnost nastavení jednotlivých funkcí kliknutím na link Upravit . Jednotlivé funkce podrobněji popisuji v článku WooCommerce — přidání produktu na stránku .
Kategorie a značky
Všechny produkty ve vašem internetovém obchodě můžete zatřiďovat do kategorií a přiřazovat k nim značky. Kategorie a značky pomohou lepší orientaci zákazníků v e-shopu a pomohou jim také při vyhledávání zboží.
Rozdíl mezi kategoriemi a značkami je v tom, že kategorie mohou vytvářet hierarchii. V hierarchii je mezi nimi jistá vazba. Například kategorie trička může mít podkategorii trička s krátkým rukávem nebo dámská trička a podobně.
Značky (nebo tagy) také popisují produkt. Od kategorií se liší tím, že nemají hierarchii. Kategoriím a značkám se budu také věnovat v samostatných článcích Kategorie produktů ve WooCommerce a Jak ve WooCommerce přiřadit k produktům značky.
Obrázek a galerie produktu
Ke každému zboží ve WooCommerce je vhodné vložit obrázek. Pro lepší náhled produktu máte také možnost vložení galerie dalších obrázků. Obrázky k produktu se vkládají z knihovny médií. Postup je jednoduchý. Blíže si jej popíšeme v článku jak k produktu vložit obrázek a galerii obrázků .
Více informací naleznete v oficiální dokumentaci: docs.woocommerce.com
Was this article helpful for you? Support me by sharing, please. 👍