Jak přidat produkt ve WooCommerce

Chcete-li ve WooCommerce přidat nový produkt, klepněte na tlačítko Přidat produkt nahoře stránky seznamu produktů. Můžete také vybrat možnost Produkty › Přidat nový v postranním panelu menu administrace stránky.

Ako pridať produkt vo WooCommerce

Přidání produktu ve WooCommerce

Na stránce pro vložení produktu máte k dispozici několik oken. Popíšeme si stručně, k čemu slouží. Některým z oken se pro řadu funkcí, které nabízejí, budu věnovat iv následujících článcích.

WooCommerce přidání produktu
Přidání produktu

Přidat produkt – název a popisy

Tato okna vyplníte následovně:

Název produktu — v prvním řádku stránky vyplníte název produktu.

Dlouhý popis produktu – do okna, které se nachází hned pod vloženým názvem produktu, vepíšete dlouhý popis produktu. Dlouhý popis produktu se na stránce e-shopu zobrazí pod obrázkem produktu.

WooCommerce popisy produktu
Popisy produktu

Krátký popis – kromě dlouhého popisu produktu, by mělo mít zboží i krátký popis. Pro přidání krátkého popisu produktu srolujte po stránce až dolů. Tento popis se na stránce obchodu zobrazí vedle obrázku zboží.

woocommerce krátký popis produktu
Krátký popis produktu

Při vkládání dlouhého i krátkého popisu produktu si můžete vybrat, ve kterém editoru chcete pracovat. K dispozici máte vizuální a textový editor podobně jako při vkládání nového článku. Blíže o práci v těchto editorech píši v článcích Jak pracovat ve WordPress vizuálním editoru a Jak pracovat v textovém editoru .

Údaje o produktu

Mezi okny pro vložení dlouhého a krátkého popisu produktu naleznete okno Údaje o produktu . Zde postupně nastavíte všechny údaje o produktu jako jsou typ produktu, cena, daň, údaje pro řízení skladových zásob, dopravy, propojení produktů a jiná nastavení.

WooCommerce údaje o produkte
Údaje o produktu

Mezi okny pro vložení dlouhého a krátkého popisu produktu naleznete okno Údaje o produktu . Zde postupně nastavíte všechny údaje o produktu jako jsou typ produktu, cena, daň, údaje pro řízení skladových zásob, dopravy, propojení produktů a jiná nastavení.

Všechny je podrobně popisuji v dalších článcích, které se týkají přidání produktu ve WooCommerce.

Publikovat

Na stránce Přidat produkt v pravém horním rohu stránky naleznete okno publikovat. Funkce v tomto okně jsou podobné jako funkce pro přidání nového článku nebo stránky.

Nastavujete zde stav, viditelnost, publikování a viditelnost produktu v katalogu . V každém řádku máte možnost nastavení jednotlivých funkcí kliknutím na link Upravit . Jednotlivé funkce podrobněji popisuji v článku WooCommerce — přidání produktu na stránku .

WooCommerce publikování nového produktu
Publikování nového produktu

Kategorie a značky

Všechny produkty ve vašem internetovém obchodě můžete zatřiďovat do kategorií a přiřazovat k nim značky. Kategorie a značky pomohou lepší orientaci zákazníků v e-shopu a pomohou jim také při vyhledávání zboží.

WooCommerce kategorie a značky produktu
Kategorie a značky produktu

Rozdíl mezi kategoriemi a značkami je v tom, že kategorie mohou vytvářet hierarchii. V hierarchii je mezi nimi jistá vazba. Například kategorie trička může mít podkategorii trička s krátkým rukávem nebo dámská trička a podobně.

Značky (nebo tagy) také popisují produkt. Od kategorií se liší tím, že nemají hierarchii. Kategoriím a značkám se budu také věnovat v samostatných článcích Kategorie produktů ve WooCommerce a Jak ve WooCommerce přiřadit k produktům značky.

Obrázek a galerie produktu

Ke každému zboží ve WooCommerce je vhodné vložit obrázek. Pro lepší náhled produktu máte také možnost vložení galerie dalších obrázků. Obrázky k produktu se vkládají z knihovny médií. Postup je jednoduchý. Blíže si jej popíšeme v článku jak k produktu vložit obrázek a galerii obrázků .

WooCommerce obrázok a galéria produktu
Přidání obrázku a galerie produktu

Více informací naleznete v oficiální dokumentaci: docs.woocommerce.com

Was this article helpful for you? Support me by sharing, please. 👍
WordPress Návod v PDF

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here