SmartEmailing – nástroj pro e-mail marketing z Česka (Recenze)

Podrobná recenze a mé zkušenosti s nástrojem SmartEmailing a návod, jak s jeho pomocí jednoduše zahájit e-mail marketing.

E-mail marketing dokáže efektivně podpořit prodej. Často ho však doprovází spousta rutinní práce, kterou lze jednoduše automatizovat. Na jeden z nástrojů, které vám v tom pomohou, jsem se zaměřil také v následující recenzi. Je jím SmartEmailing.

Co je SmartEmailing

SmartEmailing je český nástroj pro rozesílání e-mailů pro podnikatele a firmy bez ohledu na velikost . Slibuje spolehlivost, platformu pro sběr kontaktů na zákazníky a automatizaci multikanálové komunikace pomocí rozesílání e-mailů i SMS.

Funkce SmartEmailing

Pro dobře fungující e-mail marketing na smartemailing.cz naleznete:

Webové formuláře

E-mailové adresy od vašich zákazníků a návštěvníků stránky posbíráte pomocí formuláře. Vybrat si přitom můžete z více předem připravených formulářů, na kterých si můžete dle vašich potřeb upravit text. K dispozici jsou různé varianty: klasické i pop-up formuláře . Formulář jednoduše vložíte na stránku a začnete používat.

E-mailové šablony

Originální design e-mailu vás odliší od konkurence, nemusíte si jej však vytvářet sami. Připravené SmartEmailing šablony pro e-maily si můžete dále upravovat tak, abyste je přizpůsobili vaší značce. K dispozici je také vytvoření e-mailů na míru.

SmartEmailing šablony

Praktické třídění kontaktů

Množství kontaktů od vašich zákazníků si můžete jednoduše vytřídit na různé segmenty podle různých kritérií . Například podle toho, co nakoupili, věku, vytřídit můžete i ty, kteří u vás zatím nic nenakoupili. Umožní vám to přesnější zacílení zasílaných informací.

Osobní text a personalizace

Neosobní e-maily působí na první pohled reklamně a často končí v odstraněné poště. SmartEmailing proto nabízí personalizaci zpráv. Kromě oslovení lze zasílat každému i individuální text.

Automatizace rozesílání

Individuálně můžete nastavit různou dobu rozesílání e-mailů . Můžete si jej tak nastavit na dobu, kdy předpokládáte, že si jej příjemce přečte. Systém pracuje 24/7, aniž byste museli na cokoli dohlížet.

Responzivita

Všechny prvky, jako jsou předem připravené šablony e-mailů a formuláře, jsou plně responzivní . Přizpůsobí se zobrazení na mobilních zařízeních i počítači. Testováno je také jejich zobrazování v nejčastěji používaných prohlížečích a freemailech.

Blahopřání

Chcete poskytovat slevy k narozeninám či jinému svátku? Jelikož SmartEmailing používá český a slovenský kalendář, umožní vám jejich rozesílání i ke svátkům . Připojte blahopřání spolu s vaší speciální nabídkou pro oslavence v e-mailu nebo SMS.

A/B testování

Nevíte, jakým způsobem své kontakty oslovit? Funkce SmartEmailingu vám umožní testovat různé kampaně . Výsledek zjistíte podle míry otevření zpráv nebo prokliků.

Statistiky pro efektivnější e-mail marketing

Administrace SmartEmailingu obsahuje i statistiky, ve kterých zjistíte, kteří adresáti vaši zprávu otevřeli a kdy, které prvky je nejvíce zaujaly , jaký obsah přinesl nejvíce prokliků na vaši stránku a podobně. Získáte tím kvalitní podklady pro další kampaně.

Odkaz na odhlášení

Automaticky probíhá také odhlašování kontaktů z vaší databáze. Nemusíte se proto obávat, že budete rozesílat nevyžádanou reklamu. Odkaz na odhlášení z odběru je vkládán do zápatí zpráv .

Ceny za SmartEmailing

Celý systém si můžete vyzkoušet zdarma po dobu 14 dnů s možností rozeslat až 1 000 e-mailů. Pokud se rozhodnete pro další používání, cena SmartEmailing se určuje na základě počtu vašich kontaktů. Nejnižší tarif do 500 kontaktů stojí 193 Kč na měsíc (7,60 Eur). Pokud se rozhodnete platit v ročních intervalech, měsíční poplatek vás vyjde levněji.

K rozesílání SMS zpráv bude třeba zakoupit kredity.

Ceny SmartEmailing

Každý e-mail se počítá jen jednou bez ohledu na to, zda je zařazen pouze do jednoho nebo více seznamů . Odhlášené kontakty se nezapočítávají.

Služby nastavení účtu a workshopy

K dispozici je také několik služeb:

  • nastavení účtu,
  • přechod z jiného nástroje,
  • nastavení e-mailingu pro Shoptet,
  • tvorba e-mailových šablon na míru a kódování,
  • komplexní outsourcing e-mail marketingu.

SmartEmailing nabízí také komplexní audit účtu , který zahrnuje kontrolu včetně zodpovězení všech vašich otázek. Na základě zjištěných údajů vám budou doporučeny postupy, jak zvýšit efektivitu e-mail marketingu.

Technická podpora

Technická podpora je k dispozici během pracovních dnů. Pokud se potřebujete o něčem poradit, můžete ji kontaktovat prostřednictvím online chatu, telefonicky a e-mailem. Odpovědi na vaši zprávu byste se měli dočkat do několika minut.

V administraci systému naleznete také link do centra nápovědy, kde najdete množství přehledných návodů na různá témata. Můžete si zde také prohlédnout videokurzy pro začátečníky. Nevíte si s něčím rady? Můžete se přihlásit na online workshop pro začátečníky, pro firmy lze objednat školení zaměstnanců.

SmartEmailing seznam návodů
💡 Tip: Pre rýchly web ⏱ je kľúčové vybrať si správny hosting. Odporúčam vsadiť na overenú kvalitu ➡️ WebSupport, Webglobe-Yegon alebo Wedos.

Návod SmartEmailing

Pokud si chcete vyzkoušet SmartEmailing zdarma , stačí vyplnit vaše údaje a můžete jej začít používat. Po přihlášení vás přivítá přehledný panel administrace, ve kterém se snadno zorientujete .

Naleznete zde možnosti pro kontakty včetně importu a exportu, funkce pro vytvoření kampaní a webových formulářů.

Zajímají vás statistiky? Hlavní statistiky se nacházejí na nástěnce administrace, podrobnější přehledy mají své vlastní funkce, které si vyhledáte v menu.

SmartEmailing nástěnka

Vytvoření šablony pro e-mail

Novou šablonu pro zasílání e-mailů si můžete vytvořit z předem připravených řešení nebo si nechat vytvořit šablonu na míru. K dispozici jsou šablony tematicky přizpůsobené různým příležitostem a zaměření. Kromě toho si můžete zvolit základní šablony, jejichž prvky si sami vytvoříte. Já jsem si jako příklad vybral novinku s názvem Darkmode.

SmartEmailing šablona pro tvorbu e-mailu

Začátečníci jistě ocení snahu vývojářů SmartEmailing pomoci při každém kroku . Než se v celém systému zorientujete, jistě ji často oceníte. Aniž byste museli hledat link na pomocníka, máte nejhlavnější informace umístěné hned pod otazníkem nahoře stránky. Další vás provedou jednotlivými kroky vytváření e-mailu.

Úprava prvků

Na šabloně lze upravovat všechny prvky. Můžete si vyměnit obrázek, texty, pojmenovat tlačítka, vkládat odkazy a mnoho jiného. Všechny možnosti úprav se vám zobrazí po kliknutí na příslušný prvek a můžete jej také vymazat . Naleznete zde nástroje pro barvy textu, fonty, nadpisy, alternativní text či titulek k obrázkům a jiné. Po dokončení jednotlivých úprav si práci uložíte kliknutím na tlačítko Ukončit úpravy v pravé části stránky.

SmartEmailing nástroje pro úpravu prvků šablony

Nechybí nástroje pro přidávání nových prvků, jako jsou mezery, nadpisy, texty, tlačítka, produkty s obrázkem vpravo či vlevo, propojení na sociální sítě, podpis a různé výhody (doprava zdarma, vrácení zboží do xx dnů). Tyto nástroje naleznete na panelu v pravé části obrazovky.

Ukládání a rozesílání e-mailů

Po dokončení úprav se doporučuje nejprve odeslat náhled. Tato funkce nabízí zaslání až na 10 různých adres, příslušné tlačítko naleznete po srolování vespod stránky. Zaslání náhledu vám umožní vidět, jak bude e-mail vypadat po přijetí do poštovní schránky adresátů. Vyhnete se tak tomu, že si nutnost dalších úprav všimnete až po rozeslání.

Výhody a nevýhody SmartEmailing

SmartEmailing je nástroj, který zefektivní rozesílání e-mailů všem podnikatelským subjektům bez ohledu na velikost. Vyhovovat bude také těm, kteří s podobnými systémy nemají žádné zkušenosti.

Výhody:

  • přehledná a intuitivní administrace
  • sbírka obrázkových návodů a video návody
  • je v českém jazyce
  • rychlá zákaznická podpora
  • personalizování e-mailů
  • import a export kontaktů
  • segmentace kontaktů
  • používá český i slovenský kalendář pro rozesílání meninových SMS
  • komplexní řešení pro e-mail marketing s přehlednými statistikami
  • bohaté možnosti úprav jednotlivých šablon a konkrétních prvků
  • automatizace
  • předem připravené šablony i řešení na míru
  • A/B testování
  • ochotná a rychlá zákaznická podpora

Nevýhody:

  • je možné změnit velikost obrázků, nelze je však oříznout
Rate this post
WordPress Návod v PDF

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here