Vytvořte si profesionální eshop přes WEBAREAL (Recenze)

Udělat stránky pro svůj vlastní eshop dnes již není díky různým dostupným nástrojem žádný problém. V následující recenzi jsem se zaměřil na WEBAREAL. Co všechno vám nabízí a jaké jsou jeho výhody a nevýhody?

WEBAREAL recenze

Co je WEBAREAL?

WEBAREAL je nástroj na tvorbu e-shopů vhodný pro začínající i stávající internetové obchody, které hledají řešení s množstvím pokročilých funkcí. Jeho provozovatelem je česká společnost Bohemiasoft sro Od roku 2007, kdy začal své působení, se WEBAREAL etabloval na českém, slovenském, polském, maďarském, španělském a dalších trzích.

Co WEBAREAL nabízí

WEBAREAL nabízí všechny funkce potřebné pro vytvoření funkčního e-shopu pro každého bez ohledu na znalost programování. Slibuje přehledné rozhraní, ve kterém vytvoření a obsluhu e-shopu zvládne každý s možností přidání funkcí pro zvýšení obratu. Plně funkční řešení včetně technické podpory si můžete vyzkoušet na 15 dní zdarma zcela bez závazků.

Responzivní šablony

Pro úspěch na trhu je v dnešní konkurenci nezbytné používat responzivní šablony. Proto jsou i šablony WEBAREAL funkční na všech zařízeních. Šablony jsou designově přizpůsobené na podnikání ve více odvětvích.

Můžete si tak vybrat vhodné řešení pro automobilový průmysl, hračky a hry, jídlo a nápoje, módu, šperky, sport i jiné oblasti. Vzhled jednotlivých šablon kráčí s dobou. Kromě moderního designu nabízí také přehlednost a snadno dostupné menu.

Responzívny není přitom jen samotný e-shop. Klidně se můžete na mobilu nebo tabletu přihlásit i do administrace stránky. Váš prodej tak můžete řídit odkudkoliv.

Webreal šablony
Šablony WEBAREAL

Základní funkce

Při objednání služeb WEBAREAL získáte:

Funkce e-shopu

  • vlastní doménu – pokud ji ještě nemáte, můžete ji přes WEBAREAL registrovat,
  • hosting ve velikosti 5 GB na data e-shopu a e-maily,
  • neomezený přenos dat pro neomezený provoz e-shopu,
  • 5 x e-mailovou adresu (můžete si je založit přímo v administraci),
  • do 40 000 produktů (při vyšším počtu systém nezaručuje rychlé a bezproblémové fungování funkcí souvisejících s prací s produkty),
  • desítky šablon s možností editace,
  • možnost živé administrace přímo na veřejné části webu nejen v administraci,
  • automatické zálohování dat.

Funkce pro produkty

Součástí služby jsou také funkce pro práci s produkty:

  • vytvoření variant zboží,
  • nabídky na nejvíce prodávané a související zboží, novinky, zboží v akci, bazarový zboží,
  • možnost připojení souboru (záruční listy, návody …),
  • filtrování produktů,
  • SEO parametry zboží,
  • připojení více fotografií a videa,
  • nastavení dostupnosti produktů a jejich parametrů,
  • diskuse ke zboží,
  • sledování skladových zásob,
  • hromadné akce pro změny v sortimentu,
  • ceny uváděné ve dvou měnách.

Objednávky

Funkce e-shopu nabízejí také lepší orientaci v objednávkách, Jejich filtraci, hromadné úpravy a generování zpráv a faktur. Můžete si aktivovat SMS oznámení pro zákazníky.

Doprava a platba

Pro dopravu a platbu je k dispozici podpora různých druhů dopravy a nastavitelné ceny dopravy podle hmotnosti objednávky. Vybrat si můžete také z viacerých platebních bran.

Funkce pro marketing

Ani ten nejlepší zboží se neprodá bez podpory prodeje. Využít můžete vytvoření věrnostního systému, remarketing, personalizaci e-shopu, slevové kupóny, slevy pro registrované zákazníky, blog, on-line chat a jiné.

Import a export

Produkty lze načíst v jakémkoli formátu CSV a XML souborů. Možné je také propojení e-shopu s účetními systémy Pohoda a Money S3. WEBAREAL podporuje export dat pro vyhledávače a porovnávače zboží, pro hromadné úpravy a zálohování, export registrovaných uživatelů, objednávek a podobně.

Moduly

K dispozici jsou:

  • správce souborů pro přidávání, úpravu a mazání dat,
  • tvorba vlastních formulářů,
  • rotátor obrázků nebo produktů,
  • podpora pro sociální sítě,
  • služba moje ID pro přihlašování do jiných služeb,
  • editace CSS stylů,
  • ochrana celého e-shopu nebo jeho části heslem.

SEO a statistiky

Pro sledování a další podporu prodeje jsou připraveny:

  • přehledné statistiky o návštěvnosti, obratu a zisku e-shopu,
  • podrobné analýzy o návštěvnosti, použitých klíčových slovech a podobně,
  • vlastní názvy, popisy a klíčová slova pro celý e-shop, jednotlivé kategorie a produkty,
  • automatické generování Sitemap.xml,
  • možnost editace Robots.txt,
  • znalostní sekce, kde se dozvíte, jak provozovat e-shop, aby byl úspěšný.

Prémiové funkce

Pokud si objednáte prémiové funkce, získáváte:

  • garanci 99,9% dostupnosti e-shopu, v případě jejího poklesu jeden měsíc služby Premium zdarma,
  • automatický import produktů,
  • rozesílání newsletteru,
  • neomezený prostor a e-maily,
  • přednostní technickou podporu,
  • automatické generování feedů.

Funkce pro zvýšení obratu

Kromě základních funkcí e-shopu, jako jsou prodejní tlačítka, platební brány, napojení na dodavatele, Google, Heureka a podobně, můžete využívat i pokročilé funkce. K dispozici jsou pokročilá personalizace, remarketing, věrnostní systém, blog a Facebook e-shop . Nové funkce do systému stále přibývají bez zvyšování ceny.

Výhody při přestěhování e-shopu

Nových zákazníků si WEBAREAL získává nejen z začínající e-shopů. Pro e-shopy, které se rozhodnou na WEBAREAL přestěhovat, je určena výhodná nabídka možnosti provozu až 2 roky zdarma.

99,9% dostupnost

Díky neustálým vylepšením, optimalizaci a modernizaci serverů garantuje WEBAREAL 99,9% dostupnost e-shopu.

Technická podpora

Pokud se potřebujete o něčem ohledně tvorby a správy e-shopu poradit, k dispozici je vám podpora. Kontaktovat ji můžete telefonicky, mailem nebo přes Messenger.

Vytvořte si mezinárodní e-shop

9 jazykových mutací dává prostor pro vytvoření e-shopu s mezinárodní působností. Národním podmínkám je přizpůsobena nabídka napojení na lokální služby, zbožové porovnávače, dopravců a podobně. K dispozici je také místní podpora.

Ceny služeb

WEBAREAL si můžete vyzkoušet na 15 dní zdarma. Pak máte na výběr ze čtyř balíčků služeb s možností platby za měsíc, čtvrtletí, pololetí, rok nebo 2 – 5 let.

ceník Webreal
Balíčky služeb WEBAREAL

Balíky služeb START, STANDARD, PROFI, EXCLUSIVE se od sebe odlišují počtem produktů, které můžete mít v e-shopu, prostorem na disku, počtem API požadavků za den, dostupností šablon a jinými službami. Pokud byste chtěli ke službám přidat další, můžete si ke svému balíčku zakoupit navíc službu Premium.

Návod jak vytvořit e-shop s WEBAREAL

Svůj e-shop budete mít připravený na úpravu téměř okamžitě . po registraci vám přijde na vámi zadanou adresu e-mail, ve kterém najdete všechny potřebné údaje pro přihlášení do administrace.

Webreal úvod do e-shopu
Úvodní stránka pro e-shop

Přivítá vás úvodní stránka a vy můžete začít. Když srolujete trochu níže, najdete zde také tři důležité kroky, které budete muset pro spuštění e-shopu udělat:

  1. Přidejte produkt
  2. Vyberte design
  3. Připojte doménu

Nevíte si s něčím rady? Přímo na úvodní stránce administrace je připraven kontaktní formulář a kontakty na technickou podporu.

Seznam a přidání produktu

První produkt můžete přidat kliknutím na Přidat produkt na úvodní stránce administrace.

úvodní stránka přidání produktu
Tři důležité kroky pro vytvoření e-shopu

Pro přidání dalších produktů přejděte v administraci na E-shop> produkty . Na této stránce se vám zobrazuje veškeré zboží ve e-shopu. Můžete si ho filtrovat podle kategorií nebo vyhledat konkrétní zboží. U každého z produktů máte také připravené možnosti:

  • upravit,
  • smazat,
  • zobrazit (zobrazí jej na nové kartě přímo v e-shopu),
  • duplikovat,
  • skladová karta,
  • tvorba variant produktu,
  • zobrazit aktivity s touto položkou.
seznam produktů
seznam produktů

Další zboží vložíte kliknutím na tlačítko Přidat nový výrobek. Otevře se vám stránka, kde vyplníte základní údaje o produktu (název, cena, obrázek a podobně).

Přidání produktu
Přidání nového produktu základní informace

Když srolujete níže, můžete zadat doplňující údaje. Například počet kusů na skladě, dostupnost na skladě, sazba DPH, EAN kód, měrná jednotka a jiné. Zde můžete také povolit diskusi ke zboží, možnost uplatnění slevového kupónu, dopravy zdarma a zobrazování hlídacího psa.

Doplňující údaje k produktu
Přidání produktu – doplňující údaje

Po srolování ještě níže vložíte popis produktu. Text vkládáte pomocí textového editoru s běžnou nabídkou úpravy formátu .

popis produktu
Vložení popisu produktu

Pod ním se nachází okno pro přiřazení ke kategorii, připojení obrázků a produktů, varianty produktu, připojení souborů ke stažení, a exportní feedy. Najdete zde také pokročilé nastavení:

  • vložení meta title a description,
  • klíčová slova,
  • název, popis a obrázek produktu pro feed,
  • vlastní URL.
Pokročilé nastavení produktu
Pokročilé nastavení produktu

Po vyplnění všech informací nezapomeňte kliknout na Uložit produkt.

Vyberte si šablonu

WEBAREAL nabízí 23 vlastních předem připravených šablon . Množství šablon, které budete mít k dispozici, závisí na zvoleném balíčku služeb. Šablonu si můžete vybrat přímo v menu administrace stránky. přejděte na design webu> Grafické šablony.

nastavení šablony
nastavení šablony

Zobrazí se vám předem nastavená šablona také seznam dalších. Každou šablonu si vyzkoušíte kliknutím na tlačítko demo a nastavíte ji kliknutím na Zvolit šablonu. Šablony si můžete nastavit i včetně vzorových dat. Tato možnost může být zejména pro začátečníky velkou pomocí. V nabídce design webu si vybranou šablonu dále upravujete, přidáváte banery, vytvoříte menu a podobně.

Přidání domény

Doménu můžete přidat včetně její registrace přímo na úvodní stránce kliknutím na připojit doménu . Připojením domény přecházíte na placené používání služeb WEBAREAL.

Další funkce

V krátkosti zmíním i některé další funkce administrace.

Úvodní přehled

Abyste měli přehled, co se v e-shopu děje, a jak se prodávají jednotlivé produkty, přejděte v administraci stránky na úvodní přehled. Zde se zobrazuje počet objednávek s možností nastavení ročního nebo měsíčního přehledu. Najdete zde také informace jako:

  • nejvíce nakupující,
  • nejprodávanější produkty,
  • denní zisk,
  • měsíční obrat,
  • počet nových objednávek,
  • otázky v klient sekci,
  • diskusní příspěvky.

statistiky

Pokud vás zajímají podrobnější přehledy, přejděte do nástroje statistiky. Shromažďovány údaje vám prozradí odkud přišli návštěvníci do e-shopu (ze Seznamu, Googlu, přímo zadané URL). Dozvíte se také, kolik unikátních návštěvníků přišlo, jak dlouho na stránce zůstávají, i míru opuštění stránky. K dispozici jsou také další statistiky, které vám pomohou při plánování nových marketingových nástrojů na podporu prodeje.

Obsah webu

Tato část menu je určena k vytvoření struktury webu (Menu, volné články, novinky, obsah pro levý a pravý sloupec, záhlaví a zápatí stránky. Pod obsahem webu můžete také vkládat články, obsah na úvodní stranu, přidat fotogalerii a reagovat na diskusní příspěvky.

struktura webu
struktura webu

Aplikace

Zde vytváříte blog, články a rubriky, oznámení, vlastní formuláře, ankety a podobně. Nacházejí se zde také možnosti pro propojení na sociální sítě, rotátor obrázků, nástroje pro nekonečného reklamu a jiné.

Další služby

Kromě možnosti objednání Prémium služby, profesionálních konzultantů a grafiky zde najdete velmi užitečnou WEBAREAL Academy. Dozvíte se v ní vše potřebné o Google Analytics a Google Search Console.

Dropreal.sk

Pokud hledáte řešení pro dropshiping, vše, co budete potřebovat, vám nabízí Dropreal.sk . Budete propagovat produkty ve svém e-shopu, ale odpadá vám povinnost posílat zboží a přijímat platby.

Logo Dropreal

Na založení e-shopu tak nepotřebujete vlastní skladové prostory ani kapitál. Budete se starat jen o marketing a komunikaci se zákazníky. Vyřizování objednávek bude za vás dělat velkoobchod. Ceny za Dropreal.sk začínají již od 9 € měsíčně a vyzkoušet si jej můžete zdarma na 15 dní.

Výhody a nevýhody WEBAREAL

WEBAREAL je bez pochyb komplexní nástroj pro vytvoření a provoz plně funkčního e-shopu . Kromě vytvoření samotné stránky s produkty nabízí řadu nástrojů a přehledů, které vám pomohou e-shop nejen nastartovat, ale také dále rozvíjet a podporovat prodej.

Výhody:

  • jednoduché rozhraní, ve kterém se dá rychle zorientovat,
  • intuitivní označení tlačítek pro různé akce,
  • možnost vyzkoušení zdarma,
  • responzívnosť šablon,
  • moderní design a přehledné šablony,
  • přijatelné ceny,
  • možnosti propojení s Pohoda a Money S3,
  • technická podpora s více možnostmi kontaktování,
  • pokročilé funkce jako remarketing a podobně,
  • exportní feedy pro Heureka a jiné,
  • v jedné administraci spravujete i více e-shopů,
  • import a export dat,
  • přehledné statistiky,
  • až 9 jazykových mutací,
  • WEBAREAL Academy,
  • nápověda k jednotlivým funkcím přímo v administraci,
  • možnosti propojení s Dropreal,
  • propojení s platebními branami,
  • nástroje pro SEO.

Nevýhody:

  • Při vytváření e-shopu jsem se setkal s neaktualizovanou informací o možnosti bezplatného používání platební brány ComGate. V nabídce WEBAREAL bylo uvedeno, že je zdarma. Po prokliků na bližší informace, jsem však zjistil, že akce bezplatného užívání platební brány skončila už před 4 měsíci.
  • Někteří zákazníci se možná pozastaví i nad občasnými pravopisnými chybami v textu na stránkách WEBAREAL .
  • Nevhodné pro obchody s více než 40 000 produkty.

Alternativy

Kromě Webareal existují i jiné výborné eCommerce řešení, přes které si můžete udělat eshop. Pokud si chcete udělat vlastní eshop rychle a jednoduše, doporučuji vyzkoušet některou z těchto služeb:

Was this article helpful for you? Support me by sharing, please. 👍
WordPress Návod v PDF

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here