WooCommerce – úprava objednávky

Úprava objednávky ve WooCommerce poskytuje několik možností úprav. Pro úpravu konkrétní objednávky klikněte na její číslo v seznamu objednávek. Otevře se vám stránka s jejími podrobnostmi.

WooCommerce úprava objednávky

Na stránce pro úpravu objednávky naleznete informace jako datum vytvoření objednávky, její stav, fakturační a doručovací údaje, seznam objednaných položek a zda byl zákazník registrován . Tyto údaje lze upravovat.

WooCommerce úprava objednávky
Úprava objednávky

Úprava objednávky – adresa

Pro úpravu adres klikněte na ikonku tužky ceruzka v pravém horním rohu adresy. Můžete zde upravit všechny položky. Máte-li zadanou pouze fakturační adresu a potřebujete ji zkopírovat do adresy pro dopravu, klikněte na link Zkopírovat fakturační adresu .

WooCommerce úprava adresy
Úprava adresy

Stav objednávky

Objednávky ve WooCommerce jsou od momentu jejich vytvoření vedeny v seznamu objednávek v konkrétním stavu (přijata, zpracovává se, čeká na platbu, vyřízena, zrušena, refundována). Úprava objednávky zahrnuje také možnost změny stavu objednávky.

Seznam položek objednávky

Pod částí stránky s údaji naleznete seznam objednaných produktů. V případě potřeby můžete přidat novou položku (produkt, poplatek, poštovné, daň, poštovné), přidat kupón nebo refundovat objednávku . Tlačítka pro potřebné funkce naleznete pod seznamem položek objednávky.

WooCommerce položky objednávky
Seznam položek objednávky

Odstranění produktu ze seznamu položek objednávky

Pokud potřebujete například některou položku z objednávky odstranit a nahradit ji novou, přejděte kurzorem na konkrétní zboží. Na konci řádku zboží se objeví malý křížek krížik. Pro odstranění zboží z objednávky na něj klikněte. WooCommerce vás upozorní na fakt, že pokud jste dříve snížili počet položek na skladě, budete jej muset navýšit manuálně.

Přidání produktu do seznamu položek objednávky

Pro přidání produktu do objednávky klikněte na tlačítko Přidat položku pod seznamem položek objednávky . Zobrazí se vám nová tlačítka. Klepněte na Přidat produkt(y) . Zobrazí se vám okno, do kterého začnete psát název produktu. Stačí, když napíšete několik začátečních písmen.

Produkt do objednávky přidáte kliknutím na Přidat .

WooCommerce pridanie produktu do objednávky
Přidání produktu do objednávky

Podobným způsobem můžete do objednávky přidávat i ostatní položky. Pro přepočítání částky objednávky klikněte na Přepočítat .

Úprava položky objednávky

Chcete-li některou položku objednávky upravit, přejděte kurzorem na konkrétní zboží. Na konci řádku zboží se objeví malá tužka ceruzka. Po klepnutí na tužku budete moci upravit počet kusů, cenu a přidat meta. Pro uložení klikněte na Uložit .

Poznámky Objednávka

Na pravé straně stránky vidíte okno Poznámky Objednávka. Jsou to poznámky, které vytvořil WooCommerce . Naleznete zde například poznámky o vytvoření objednávky, změně jejího stavu a podobně.

WooCommerce poznámky objednávka
Poznámky Objednávka

Na spodku tohoto okna máte možnost vložit vlastní poznámku. Může to být poznámka pro zákazníka – tato poznámka bude přidána do e-mailové notifikace pro zákazníka. Nebo to může být vaše interní poznámka . Tato se po vložení objeví v seznamu poznámek výše.

Povolení pro stažení souborů

Na stránce úpravy objednávky můžete dále přidávat vlastní pole jako datum expirace, totální výprodej a podobně.

WooCommerce povolení stažení souborů
Povolení pro stažení souborů

Celkem na spodku stránky naleznete poslední okno, ve kterém můžete udělit povolení pro stažení souborů (toto používáte, pokud prodáváte produkty určené ke stažení).

Více informací naleznete v oficiální dokumentaci: docs.woocommerce.com

WordPress Návod v PDF

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here