Úprava objednávky ve WooCommerce poskytuje několik možností úprav. Pro úpravu konkrétní objednávky klikněte na její číslo v seznamu objednávek. Otevře se vám stránka s jejími podrobnostmi.
Na stránce pro úpravu objednávky naleznete informace jako datum vytvoření objednávky, její stav, fakturační a doručovací údaje, seznam objednaných položek a zda byl zákazník registrován . Tyto údaje lze upravovat.
Obsah
Úprava objednávky – adresa
Pro úpravu adres klikněte na ikonku tužky v pravém horním rohu adresy. Můžete zde upravit všechny položky. Máte-li zadanou pouze fakturační adresu a potřebujete ji zkopírovat do adresy pro dopravu, klikněte na link Zkopírovat fakturační adresu .
Stav objednávky
Objednávky ve WooCommerce jsou od momentu jejich vytvoření vedeny v seznamu objednávek v konkrétním stavu (přijata, zpracovává se, čeká na platbu, vyřízena, zrušena, refundována). Úprava objednávky zahrnuje také možnost změny stavu objednávky.
Seznam položek objednávky
Pod částí stránky s údaji naleznete seznam objednaných produktů. V případě potřeby můžete přidat novou položku (produkt, poplatek, poštovné, daň, poštovné), přidat kupón nebo refundovat objednávku . Tlačítka pro potřebné funkce naleznete pod seznamem položek objednávky.
Odstranění produktu ze seznamu položek objednávky
Pokud potřebujete například některou položku z objednávky odstranit a nahradit ji novou, přejděte kurzorem na konkrétní zboží. Na konci řádku zboží se objeví malý křížek . Pro odstranění zboží z objednávky na něj klikněte. WooCommerce vás upozorní na fakt, že pokud jste dříve snížili počet položek na skladě, budete jej muset navýšit manuálně.
Přidání produktu do seznamu položek objednávky
Pro přidání produktu do objednávky klikněte na tlačítko Přidat položku pod seznamem položek objednávky . Zobrazí se vám nová tlačítka. Klepněte na Přidat produkt(y) . Zobrazí se vám okno, do kterého začnete psát název produktu. Stačí, když napíšete několik začátečních písmen.
Produkt do objednávky přidáte kliknutím na Přidat .
Podobným způsobem můžete do objednávky přidávat i ostatní položky. Pro přepočítání částky objednávky klikněte na Přepočítat .
Úprava položky objednávky
Chcete-li některou položku objednávky upravit, přejděte kurzorem na konkrétní zboží. Na konci řádku zboží se objeví malá tužka . Po klepnutí na tužku budete moci upravit počet kusů, cenu a přidat meta. Pro uložení klikněte na Uložit .
Poznámky Objednávka
Na pravé straně stránky vidíte okno Poznámky Objednávka. Jsou to poznámky, které vytvořil WooCommerce . Naleznete zde například poznámky o vytvoření objednávky, změně jejího stavu a podobně.
Na spodku tohoto okna máte možnost vložit vlastní poznámku. Může to být poznámka pro zákazníka – tato poznámka bude přidána do e-mailové notifikace pro zákazníka. Nebo to může být vaše interní poznámka . Tato se po vložení objeví v seznamu poznámek výše.
Povolení pro stažení souborů
Na stránce úpravy objednávky můžete dále přidávat vlastní pole jako datum expirace, totální výprodej a podobně.
Celkem na spodku stránky naleznete poslední okno, ve kterém můžete udělit povolení pro stažení souborů (toto používáte, pokud prodáváte produkty určené ke stažení).
Více informací naleznete v oficiální dokumentaci: docs.woocommerce.com
Was this article helpful for you? Support me by sharing, please. 👍