Nastavení dopravy produktu ve WooCommerce

Podrobnosti pro nastavení dopravy produktu ve vašem WooCommerce e-shopu nastavíte v procesu přidání nového produktu v tabulce Údaje o produktu. Třetí záložkou této tabulky je Doprava (Shipping).

Nastavenie dopravz vo WooCommerce

Nastavení dopravy produktu

V tabulce údaje o produktu vyplníte následující údaje:

WooCommerce údaje o produkte doprava
Údaje o produktu – doprava

Hmotnost (g) — vzhledem k tomu, že ceny dopravy a poštovného se liší na základě hmotnosti zboží, je důležité do nastavení dopravy pro produkt zadat i jeho hmotnost.

Rozměry (cm) — rozměry jsou pro potřeby dopravy důležité, pokud prodáváte nadrozměrné produkty nebo produkty přesahující povolené rozměry pro poštu či kurýrní společnost.

Pokud potřebujete nastavit jiné jednotky rozměrů nebo hmotnosti, přejděte v administraci stránky na WooCommerce › Nastavení záložka Produkty .

Třída dopravy — třídy dopravy vytvoříte, pokud přejdete v administraci stránky na možnost WooCommerce › Nastavení záložka Doprava . Více o obecných nastaveních dopravy jsem psal v článku Nastavení dopravy ve WooCommerce . Podle potřeby přiřaďte konkrétní třídu dopravy k produktu, nebo nechte možnost Bez třídy dopravy .

Nastavení spojených produktů

Další záložkou v tabulce Údaje o produktu je záložka Spojené produkty . Pomocí této záložky vložíte na stránku konkrétního zboží i jiné zboží, které spolu s ním nabídnete zákazníkovi. Jedná se o související zboží. Spojený produkt se objeví na stránce produktu ve vašem e-shopu. Za tímto účelem se na záložce Spojené produkty nacházejí dva nástroje:

WooCommerce údaje o produkte - spojené produkty
Údaje o produktu – spojené produkty

Navýšení prodeje

V tomto řádku zadáváte zboží, které je od nabízeného zboží dražší nebo modernější, resp. jedná se o novější verzi . Název zboží vložíte tak, že zadáte tři počáteční znaky jeho názvu. Woo vám následně nabídne seznam odpovídajících produktů, ze kterých si vyberete.

Doplňkový prodej

Zboží, které vložíte do tohoto řádku se zobrazí v seznamu zakoupeného zboží v košíku. Nebude tedy zákazníkovi nabídnut na stránce produktu ale na stránce košíku. Vhodnými produkty, které můžete nabídnout jako doplňkový prodej, je příslušenství ke zboží a podobně. Seznam produktů nastavených jako doplňkový prodej najde zákazník pod seznamem zakoupeného zboží.

Více informací naleznete v oficiální dokumentaci: docs.woocommerce.com

WordPress Návod v PDF

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here