Jak spravovat komentáře ve WordPress

Jak spravovat komentáře ve WordPressu: návod jak používat nástroje pro správu a schvalování komentářů a pro automatickou identifikaci a odstranění spamu .

WordPress: Jak spravovat komentáře

K čemu slouží komentáře?

WordPress umožňuje nastavení komentů (reakcí) k příspěvkům na vaší stránce. Komentáře slouží návštěvníkům stránky na reakce na články a jiné příspěvky . Díky těmto reakcím mohou návštěvníci diskutovat na dané téma. V komentářích dochází také ke vzájemné interakci mezi vámi a návštěvníky stránky.

Seznam komentářů

Chcete-li zobrazit seznam všech reakcí, vyhledejte ve WordPress administraci možnost Komentáře . Klepnutím se dostanete do seznamu všech komentářů, které se nacházejí na vašem webu.

WordPress seznam komentářů
Seznam komentářů
💡 Tip: Pre rýchly web ⏱ je kľúčové vybrať si správny hosting. Odporúčam vsadiť na overenú kvalitu ➡️ WebSupport, Webglobe-Yegon alebo Wedos.

Filtrování komentářů

Nahoře seznamu naleznete linky pro filtrování reakcí návštěvníků. Můžete si vybrat, které komentáře chcete zobrazit: všechny, čekající, schválené, spam nebo komentáře, které se nacházejí v koši. Reakce návštěvníků dále můžete filtrovat pomocí volby Filtrovat . V okně Hledat v komentářích můžete vyhledávat konkrétní reakce.

💡 Tip for themes: From premium themes, I have good experience with themes Divi, Avada and with page builder Elementor.

Jak spravovat komentáře ve WordPressu

Když v seznamu komentářů přejdete na řádek konkrétní reakce návštěvníka, objeví se vám linky na několik funkcí . Tyto funkce používáte pro správu komentářů na vašem WordPress webu.

WordPress zpráva komentářů
Správa komentářů

Odmítnout — tato funkce umožňuje zamítnout reakci návštěvníka. Po provedení akce se více nebude zobrazovat na stránce.

Odpovědět — kliknutím na tuto možnost se otevře okno, do kterého napíšete svoji reakci na komentář.

Rychlá úprava — zde upravíte uživatelské jméno, který zanechal reakci, jeho e-mail nebo URL a také samotný komentář.

Upravit — kromě informací, které můžete upravovat ve volbě Rychlá úprava , zde naleznete možnost vybrat stav komentáře: čekající, schválený nebo spam. Můžete také upravit datum a čas odeslání reakce.

Spam — pomocí této funkce označíte komentář jako spam.

Zahodit — touto volbou přesunete reakci do koše. Ty, které se nacházejí v koši můžete obnovit nebo navždy vymazat.

Ve WordPressu můžete vyhodnocovat a filtrovat spamové komentáře pluginem Akismet . Akismet je nainstalován v každé nové WordPress instalaci. Abyste jej mohli používat, vyhledejte Akismet v seznamu pluginů a zaškrtněte políčko Aktivovat .

Hromadné akce

Pro provedení stejné akce na více komentářích, použijete tlačítko Hromadné akce . Pomocí zaškrtávacího políčka si vyberte, kterých reakcí návštěvníků se bude vybraná akce týkat. Potom klikněte na Hromadné akce . Zde můžete zvolit, co si přejete s vybranými komentáři udělat: Odmítnout , Schválit , Označit jako spam nebo Přesunout do koše . Pro provedení akce klikněte na tlačítko Použít .

WordPress komentáře hromadné akce
Hromadné akce
💡 Do you want a faster ⏱ website? Website speed is important for both visitors and SEO. I got the best results thanks to the WP Rocket plugin, which I highly recommend.
Was this article helpful for you? Support me by sharing, please. 👍
WordPress Návod v PDF

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here