Jak na úspěšné online podnikání

Online svět s offline je propojen tak jako nikdy předtím. Jing-Jang, ve kterém jedno bez druhého neexistuje. V poslední době mě atakuje množství článků, ve kterých se dozvídám množství „zaručených tipů“ co dělat, abyste se cítili úspěšně a abyste úspěšní reálně i byli. Všichni víme, jak takové zaručené rady fungují. O nás samých nás nepřesvědčí jen přečtení takových tipů. O sobě bychom měli být přesvědčeni zejména my samy.

Jedním z pilířů na kterém stavíte byznys je WordPress . To je ovšem jen jedna stavebnice z velkého lega úspěchu vaší značky. Pro nás, kteří se pohybujeme v online prostředí a naší každodenní součástí je WordPress a (spolu)práce s ním, existuje pár zásad, kterých bychom se však mohli přidržovat.

Zásadním problémem, kvůli kterému se spousta lidí dostává do nekonečného a nepříjemného kolotoče je, že se snaží všechno udělat samy. Myslí si, že to zvládnou, že ušetří peníze a že nebudou muset mít stres z toho, že někdo jiný neudělá práci dostatečně dobře. Možná jste se v těchto větách našli i vy.

Jak dosáhnout úspěchu v online podnikání?

Najděte si systém

Nebojte se rozdělit úkoly mezi více lidí a budujte si schopný a namakaný tým lidí. Spočítejte si to. Outsourcing a rozumné delegování úkolů může mít za výsledek to, že váš byznys bude růst mnohem rychleji než kdybyste se se vším trápili jen vy.

Bez strategie to nepůjde

Efektivní plánování a stanovení obchodních cílů je jedna z primárních věcí, kterou byste se měli naučit, pokud chcete zůstat v obraze a posouvat se vpřed. Při dosahování dlouhodobých cílů postupujte od menšího cíle k většímu. Myslete však na to, že vaše výsledky musí být měřitelné. Jen tak můžete zjistit, jestli jste své cíle i splnili.
Strategie → úspěch

Timemanagement

Poté, co si stanovíte cíle, zaměřte se na jejich dosažení. Plňte úkolů, které jsou k dosažení cíle nezbytné udělat. Nezáleží na tom, v jaké oblasti se pohybujete. Dnešní rychlá a uspěchaná doba vyžaduje maximálně efektivní využití času. Je důležité zorganizovat si čas, co nejefektivněji a být co nejdéle v „produktivním režimu“.

Už dávno nežijeme v době, kdy si lidé jen tak nečinně vysedávají v práci a čekají, až jim „padne.“ Mzdu (ve většině případů) dostáváme za reálnou práci. Proto se čas v práci snažte využít co nejefektivněji. Není to vůbec jednoduché. Mnoho z nás bojuje s takovou prokrastinací. Zejména pokud nás do dokončení projektu nikdo nežení.

Musíte se naučit být zodpovědným a na práci se iv prostředí „homeoffice“ soustředit. Pokud pracujete, kašlete na všechno ostatní a zbytečně se nerozptylujte. Mně osobně pomáhá napsat si seznam věcí, které mám za úkol během dne udělat a postupně si je odškrtávat. Vyplatí se začít při nejdůležitější úloze a postupně končit u role s nejnižší prioritou.

Vytváření obsahu

Základní pravidlo zní, vytvořte obsah, který má hodnotu . Ať už vytváříte obsahový marketing profesionálně nebo ne. Dnes už nikdo nečte jen prázdná slova. V podnikání se dnes bez kvalitního obsahového marketingu a bez komunikace na sociálních sítích nikam nepohnete. V případě, že si na vytváření obsahu netroufáte, je mnoho blogerů a externích textařů, kteří jsou k dispozici a bez problémů to zvládnou.

SEO optimalizace

SEO bude existovat pravděpodobně minimálně do doby, než budou na světě vyhledávače jako jsou Google a podobně. Díky WordPress za všechny SEO moduly, které nám tak pomáhají. Je jasné, že k tomu, abychom nastavili dobré SEO jen modul stačit nebude. Je to tak trochu magie. Přečtěte si také o tom, jaké SEO trendy byly aktuální během roku 2015. Věčina z tipů je stále aktuální.

Social media marketing

Ještě stále si myslíte, že komunikace na sociálních sítích není důležitá? Myslet si to by byla velká chyba, na kterou byste v budoucnu mohli snadno doplatit. Poslední statistiky říkají, že v průběhu pěti let se předpokládá, že rozpočet na social media by mohl vzrůst z 9% až na 22%.

Malá statistika:

93% uživatelů na sociálních sítích věří společnosti, která se prezentuje na sociálních sítích

60% všech teenegerů využívají sociální sítě

56% uživatelů pociťuje silnější spojitost s firmami, které s nimi aktivně na sociálních sítích komunikují.

Zpětná vazba jako win-win

Naučte se přijímat zpětnou vazbu a konstruktivní kritiku. Ptejte si ji kdykoli to jen bude možné. Při každé příležitosti. Zpětná vazba vám pomáhá posouvat se dál a dělat věci lépe. Zpětnou vazbu si můžete požádat i prostřednictvím více modulů. Ty vám značně ušetří čas.

Paretův princip

Nesnažte se být nejlepší ve všem. Soustřeďte se jen na jednu, maximálně tři věci a v nich buďte nejlepší. Slyšeli jste už o Paretově principu? Takzvané pravidlo 80/20. Toto pravidlo hovoří o tom, že 80% zisku z podnikání pochází z 20% z úsilí vynaloženého na jeho získání. To znamená, že byste si měli určit 20% činností, které vám vygenerují nejvyšší zisk a svoji energii investovat tam.

WordPress Návod v PDF

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here