Přání a potřeby zákazníků jsou dnes velmi komplexní a loajalita vůči nim má větší cenu než sůl. Chcete, aby byli vaši zákazníci spokojeni? Dělejte pro ně malé velké věci, které na tvářích vašich zákazníků vykouzlí úsměv.
Neustále buďte k dispozici. Jednoduše se totiž může stát, že zákazník bude potřebovat pomoci s problémem a od vás bude očekávat, že jej vyřešíte. Tehdy je dobré být online nebo poskytnout informace prostřednictvím zákaznické linky. Takové problémy řešte ASAP. Je to těžké, já vím, ale posnažte se.
Poskytněte svým zákazníkům kromě portfolia produktů také pozitivní emoce spojené s nákupem u vás.
Buďte tak flexibilní, jak je to jen možné. Flexibilita je velmi oceňována, zvláště pokud jde o e-shopy. Protože zákazníci nejsou vždy doma, možná ne vždy chtějí platit za zboží dopředu a ne vždy se jim stanovená cena líbí. Tak proč nehledat způsob, jak svým zákazníkům co nejvíce vyhovět?
Modul WooCommerce má naštěstí pár fantastických vlastností, které umožňují zákazníkovi splnit všechny jeho požadavky. Nebojte se mu dát najevo, že vám na tom, aby byl spokojen opravdu záleží.
Obsah
1.Dodání zboží
Nechte zákazníka vybrat si datum dodání jeho zboží. Náklady na dopravu zboží mohou způsobit problém, zejména pokud zákazník zrovna není doma a není schopen objednávku přijmout. Především období letních prázdnin bývá problematické. Lidé jsou na dovolených nebo pryč na delší období.
Harmonogram WooCommerce Order Delivery umožňuje zákazníkům vybrat si datum dodání své objednávky přesně ten den, kdy se jim to nejlépe hodí. Tento způsob značně usnadní zákazníkovi situaci. Pokud jej ještě překvapíte poštovným zdarma, máte vyhráno a zákazník je váš!
2.Rezervování výrobku
Určitě máte ve svém obchodě produkty, které jsou výrazně dražší než ostatní. Takové produkty se často prodávají méně a pomaleji. Zákazníci je pravděpodobně koupit chtějí, ale ne hned. Poskytněte jim možnost si takový výrobek rezervovat. Zákazníkovi tak dáte čas na promyšlení nebo na to, aby si na produkt ušetřil. Pokud mu poskytnete ještě slevu, zákazník už nemá proč váhat. WooCommerce Deposits nabízí několik způsobů, jak mít takový produkt na dosah ruky. Rezervujte si jej zaplacením určité části nebo produkt zaplaťte na splátky.
3.Přizpůsobení ceny
Teď nemám na mysli, aby si zákazník určil cenu výrobku sám nebo abyste se o něm dohadovali jako na trhu. Dejte zákazníkovi možnost vymezit si cenu, jakou je ochoten za výrobek zaplatit. Nechte jej ohraničit si minimální a maximální cenu za výrobek.
4.Cesta zboží k zákazníkovi
Pokud se objednávka dostane k zákazníkovi, projde více cestami. Přejde balením, pak čeká na vyzvednutí, až se dostane do vašich rukou. Zákazníci mají lepší pocit, když vědí, kde se jejich objednávka právě nachází. Tyto informace získají díky WooCommerce Order Status Change Notifer . Prostřednictvím tohoto modulu bude mít zákazník přehled o každém jednom kroku jeho objednávky. K e-mailu s objednávkou můžete přidat také komentář s případnými poznámkami o tom, kde se objednávka nachází. Dobře působí i poděkování, případně zaslání malého dárku či kuponu se slevou na další nákup.
5. Dostupnost výrobku
Nikomu se nelíbí, pokud je výrobek, který si chtěl koupit nedostupný. Ještě horší je to v tom případě, pokud se to stane v jednom z těch rušnějších období v roce. Naštěstí WooCommerce Waitlist je způsob jak své zákazníky informovat o stavu objednávky nebo zboží. Jednoduchým kliknutím na tlačítko si zákazník zvolí možnost, aby bylo upozorněno na to, až bude zboží opět k dispozici.
6.Dostupné manuály
Modul Product Documents vám umožní stáhnout manuály z jakékoli stránky produktu. Ať už potřebujete návod k montáži, dokumentaci nebo jen poznámky. Kromě toho má modul schopnost přidat vaše dokumenty kamkoli na stránku.
7.Kontaktní formulář
Zákazníci bývají někdy líní. Najít kontaktní formulář, vyplňovat všechny kolonky a kódy. To se jim prostě nechce. Product Enquiry Form modul tento proces značně zjednodušuje. Díky němu může zákazník položit otázku přímo pod produktem na který se chce ptát a nemusí se bavit hledáním kontaktního formuláře někde na stránce.
8. Dárkový poukaz
Dárky dostává rád každý z nás. Modul Smart Coupons umožňuje dárkové poukazy darovat, ale také dostávat. Pokud máte možnost, do svého portfolia služeb dárkový poukaz určitě zahrňte. Pokud má zákazník vaši značku rád, určitě ji doporučí i své rodině či kamarádům as radostí jim dárkový poukaz věnuje.
9. Splněná přání
Máte-li ve svém e-shopu velké množství výrobků, zákazníci si pravděpodobně nebudou moci dovolit koupit vše, co chtějí. Ale, řešení mohou být dárky! Vytvořte pro ně wishlist prostřednictvím modulu WooCommerce Wishlists . Takový wishlist si budou moci zákazníci vytvořit buď veřejný nebo soukromý. Díky tomuto seznamu se mohou podělit o svá přání is ostatními. Wishlistů si mohou vytvořit i více a informace v něm budou uloženy 30 dní. Tento čas snad bude stačit k tomu, aby se našel někdo, kdo přání z wishlistu splní.
“Nezapomeňte. Největší emocionální potřeba člověka je cítit uznání.“ H.Jackson Brown Jr.
Přečtěte si také článek o nejnovějších velkých změnách ve WooCommerce .
Was this article helpful for you? Support me by sharing, please. 👍